Ana Sayfa | Yardım
 
   

Hizmetler  |  Destek  |  İletişim  |  Kariyer  |  Ara  |  Site Haritası
Ana Sayfa / Destek / Sık Sorulan Sorular
 

Sık Sorulan Sorular

Elektronik Posta

"Mail alıyorum, fakat gönderemiyorum. Sunucuyla bağlantı kurulamadı mesajı veriyor."
Sunucu adlarını (POP3 ve SMTP) mutlaka konrol etmeniz gerekir. Mail sunucumuzda SMTP Authentication aktif durumdadır.

SMTP Authentication Ayarları;
Tools (Araçlar) > Accounts (Hesaplar) > Mail (Posta) > Properties (Özellikler) > Servers (Sunucular) yolunu takip ederek gelen pencerede My server requires authentication (Sunucum kimlik doğrulaması gerektiriyor) seçeneğini işaretleyip Settings (Ayarlar) butonuna tıklayınız.

"Mail alırken 60 saniye bekleme süresini aşıyor."
Bağlantı hızını kontrol etmelisiniz. Size büyük bir mail gelmiş olabilir ve bu maili çekerken bu tip bir hata mesajıyla karşılaşabilirsiniz. Böyle bir mailinizin olup olmadığı konusunda bilgi edinmek için müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Bu durumu Time Out süresini uzatmakla aşabilirsiniz.

"Mail alırken tekrar şifre soruyor."
Mail şifresinizin doğru olup olmadığını kontrol etmelisiniz. Internet bağlantınız kopmuş olabilir kontrol ediniz.


 
 
 
yukarı 
© Sim Net Telekomünikasyon San. ve Tic. Ltd. Şti. 2006 - 2017